Dag 1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Yolanda Jansen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Yolanda Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Yolanda Jansen

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

15 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanmorgen ging de wekker om half vijf, Guido zou ons om zes uur richting Schiphol brengen.Ruim optijd zijn we daar aangekomen zodat Nadia even uitgebreid kon winkelen, zij was immers nog nooit achter de doane geweest. We moesten naar Gate H en of het nou komt omdat we meteen goedkopere maatschappij vlogen, maar wat een eind lopen op de luchthaven was dat, na nog een koffie bij de Starbucks te hebben gedronken zijn we richting gate gegaan, Zo n 20 minuten lopen. Keurig optijd vertrokken om een uur later op Londen Gatwick te landen, nu is het im Engelend een uur vroeger dus kwamen rond dezelfde tijd als dat we vertrokken waren. Vanaf Londen Gatwick met de Gatwickexpress richting Londen, eenmaal aangekomen bij het Easton Station zou het hotel niet ver meer zijn, na drie keer een andere kant te zijn opgestuurd kwamen we na anderhalf eindelijk bij het Hotel, we hebben een keurige vierpersoonskamer en ziet er allemaal keurig verzorgd uit, na ons wat opgefrist te hebben gaan we op pad, vandaag gaan we shoppen. We gaan met de bus naar Oxfordstreet waar het nodige wordt aangeschaft door de dames. (Ondertussen komen we er achter dat het station zo n 5 minuten bij ons vandaan ligt ) rond een uur of vijf begon het te regen en besluiten rond half zeven terug te gaan baar het hotel, de regen wordt harder en dit is toch wel een beetje armoedig rondlopen zonder paraplu. Nadat te ons hebben opgefrist en de haren droog hebben geföhnd eten we bij Nando's een Portugees PiriPiri restaurant, de kip smaakte heerlijk. Na een lange dag gaan we om 23.00 uur ons bed in om morgen weer fris op te staan.